گزارش کنسرت 23 ابان به همراه یک فیلم از کنسرت
 
محسن یگانه
و حباب
 

گزارش کنسرت 23 ابان توسط دوست عزیزم فرناز :

سه شنبه23.8.1391 کنسرت محسن یگانه در برج میلاد


در یک روز بارونی شدید با ترافیکی خیلی شدید ساعت 4 بعد از ظهر حرکت کردیم و بعد از یک ساعت و نیم بالاخره به برج میلاد رسیدیم.ساعت 6 بود که به داخل رفتیم.کنسرت خیلی خیلی دیر شروع شد،ساعت 7. البته خب به دلیل اینکه خیلی ها تو ترافیک مونده بودن هم بود. ولی به هر حال.اولش آهنگ باور کنم با یک تیتراژ خیلی باحال از محسن، پخش شد. متاسفانه 90% کسانی که اومده بودن بالای 40 سال سن داشتن و ما جوونا رو اصلا درک نمیکردن.دریغ از یه سوتی یه کفی چیزی. مثلا بغل دست من یه پیرمرد پیرزن نشسته بودن. ولی من خودم تکی انقد جو دادم... اول گروه محسن اومد رو صحنه و شروع کرد آهنک کی جای من اومد رو زدن که یکدفعه محسن اومد رو صحنه و شروع کرد به خوندن. خلاصه من داشتم جیغ میزدم بغلی ها و جلویی ها و پشتی های منم عین سیخ نشسته بودن. بعد از اون محسن آهنگ دوست دارم رو اجرا کرد و همه با همون حالت خیلی پرشورش، نه سوتی نه جیغی. که محسن دیگه اعصابش خورد شده بود مدام میگفت دست بزنین، امشب چرا اینجوریه، از اون صدا عجیب غریبا میخوام،و....


که بالاخره مردم پر شور و حال حاضر در کنسرت بعد از 4.5 تا اهنگ بالاخره سرحال اومدن و یه حرکتی نشون دادن.


محسن آهنگ های کی جای من اومد، باورکنم، نمیشه، دوست دارم، نرو، هوایی شدی، بخند ،بیت آخر، سکوت،رگ خواب، بار و بندیل، خیلی دلم ازت پره، و چنتا دیگه رو اجرا کرد ولی وقت خیلی کم بود.


مدام به محسن نامه میدادن و میگفتن بیا پایین ولی محسن هی وقت اضافه میگرفت تا همه آهنگاشو اجرا کنه.


آهنگ بیت آخر رو هم خودش پیانو زد و خوند.


دیگه آخراش که شده بود مردم خیلی باحال جو میدادن و اولین بار بود که میدیم بالاخره محسن از هواداراش راضی شده.


آخرین آهنگی که اجرا کرد آهنگ نشکن دلمو بود که همه با آخرین تن صداشون داشتن میخوندن که محسن گفت: ایول دمتون گرم..این آهنگ آخری رو خیلی خوب حال دادین فقط حیف دوست دارم آهنگ به اون خوشگلی که اینجوری..


بعد یه بار دیگه دوست دارم رو اجرا کرد که ایندفعه خیلی باحال تر از دفعه قبلی مردم همراهی کردم.


دو تا اتفاق جالب تو کنسرت افتاد که گفتنش خالی از لطف نیست.


سر اجرای آهنگ بخند، محسن چشماشو بسته بود و داشت میخوند که یه دفعه پاش به پای میکروفون گیر کرد و نزدیک بود که بخوره زمین. دقیقا همون لحظه به تیکه حالا بخند بخند که حالم خنده داره... رسید و خودش با یه لحن خیلی بامزه گفت و به خودش اشاره کرد که همه زدیم زیر خنده.


یه جای دیگه هم سر اجرای آهنگ بیت آخر یه جا رو یادش رفت و اشتباه خوند، بعد خودش خندید گفت: ببخشید مثل اینکه اشتباه خودم، دوباره میخونم...


خلاصه خیلی شبه باحالی بود. ساعت یک ربع به نه کنسرت تموم شد.


همه کسانی هم که از کنسرت اومدن بیرون آلبوم حباب رو زیاد کرده بودن.


من چون 3 هفته پیششم کنسرت محسن اومده بودم، فقط میخواستم محسنو از نزدیک ببینم و ازش امضا بگیرم ولی اجازه ندادن گفتن که باید بره استراحت کنه...


اما یکی از بهترین شب های زندگیم بود.


این گزارش رو هم به درخواست دوست گلم نوشتم.


ولی من مطمئنم دفعه بعدی که برم امضا رو گرفتم...حتمی...

اینم فیلم . اگه چیز دیگه ای رو هم آپلود کردم میدم.

دانلود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام به همه دوستای گلم : این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به دوستداران محسن یگانه و حمایت از این شخصیت محبوب پاپ کشور عزیزمان ایجاد شده است ! لطفا شما هم با عضویت از ما و محسن یگانه عزیز حمایت کنید ! برای هر چه بهتر و بهتر شدن این وبلاگ ما را از نظرات پر مهرتان بی نصیب نگذارید !
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان محسن یگانه و حباب و آدرس the-best-singer-m-y.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر یگانه فلاحی





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 45493
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1




♫PlaySong♫